dissabte, 19 de maig del 2018

La vida darrere de l'aparador, a Maridatges literaris



Tinc molts amics i amigues de lletres amb qui sempre és un plaer coincidir per fer la xerrada, però n'hi ha uns quants que tenen el do de carregar-te d'energia. Un d'ells és l'Andreu Carranza, que a les nostres tertúlies hi posa tanta o més vitalitat que als seus llibres.
Fer-ho davant d'unes càmeres crec que ens surt amb força naturalitat. Ho podeu comprovar a la xerrada que vam fer al programa que presenta a Canal Terres de l'Ebre, "Maridatges literaris", en què vam parlar del meu llibre més recent, La vida darrere de l'aparador (Onada Edicions). Però també parlem d'altres coses, relacionades ambla literatura i la vida, que maridem amb el vi negre Il·lusió del celler Clua de Villalba dels Arcs.
El podeu veure en aquest enllaç
A més, durant la gravació, vaig tenir el gust de trobar-me amb Òscar Palazón, a qui entrevistava sobre el seu llibre Els complements de nom. Amb ell tenim velles coincidències. Ja fa deu anys el vaig conèixer a través del seu blog El vertigen del trapezista, ens férem amics, i em va cedir el nom del blog per al meu tercer llibre, i ens hem presentat mútuament diversos llibres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada